Werkwijze

In een eerste (kennismakings)gesprek bepalen we samen de vraag. Daarbij kijken we naar de organisatie, het team, de manier waarop het werk georganiseerd is, de markt, de doelgroep, de concurrenten… naar dat wat nodig is om de vraag helder te krijgen.

Binnen de kaders van de opdracht stelt Miss Message de doelstellingen op en maakt zich op voor de volgende stap. Die stap kan zijn een tijdelijke versterking van je team, het inschakelen van Miss Message als sparringpartner, het formuleren van een heldere (wervende)boodschap, een campagneconcept of een concreet marketingcommunicatie plan. Hoe de inzet ook is, Miss Message kijkt onbevangen en kritisch naar bestaande (maar soms ook vastgeroeste) uitgangspunten en deelt haar bevindingen. En je kunt rekenen op een resultaatgerichte aanpak waarbij Miss Message met frisse zin aan de slag gaat voor het beste resultaat.

Wat Miss Message niet in eigen huis kan doen, is zeker geen belemmering. Miss Message beschikt over een uitgebreid netwerk en zoekt de ideale combinatie voor de opdracht. Dat betekent geen extra schakel! Miss Message blijft gewoon je aanspreekpunt!