Wie?

Gerda Kranendonk – Miss Message – startte ruim 25 jaar geleden als fondsenwerver voor Memisa en later voor Mensen in Nood. Vanuit die positie heeft zij de fusie in Cordaid begeleid en binnen Cordaid bijgedragen aan de ontwikkeling van het merken portfolio. Binnen Cordaid maakte zij deel uit van het managementteam. Een overstap naar bureau zijde volgde toen ze bij PSI Direct Marketing als strategy director aan de slag ging. Vervolgens was zij marketingmanager bij de Nationale Postcode Loterij, general manager bij Reclamebureau IVC en dompteur bij CommunicatieTijgers.

Uit een Insights Discovery Profiel van Gerda kwamen een aantal bevindingen die de persoon en werkwijze typeren. Hou je vast want hier komen ze: Originele inventieve denker. Iemand met visie en een aanstekelijk enthousiasme. Filtert hoofdzaken van bijzaken. Open, direct en resultaatgericht. Warm, gevat en stimulerend met uitstekende sociale vaardigheden. En last but not least: Zorgt ervoor dat het nooit saai wordt wanneer zij erbij betrokken is.

Een warm en waardevol netwerk zorgen voor inspiratie, motivatie en reflectie.